Tokom perioda studiranja, studentski dom je druga kuća. To je mesto gde se uči, stanuje, zabavlja i gde je koncentracija osmeha na visokom nivou. A da bi taj ambijent bio lepši, kompanija Marbo Product je preuredila zajedničke prostorije u devet studentskih domova širom Srbije i Bosne i Hercegovine, pretvarajući ih u Chipsy kreativne zone – moderno opremljene i dizajnirane prostore predviđene za druženje i provođenje slobodnog vremena. U novom ambijentu uživaće oko 8000 studenata koji u ovim domovima žive. Akcija preuređenja je sprovedena u okviru kampanje brenda Chipsy „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“.
Enterijer je osmišljen u modernom duhu i pri kreiranju koncepta su potrebe i želje mladih diktirale ton celokupnog ambijenta. Okrečeno je više od 3000 kvadratnih metara i postavljeno više od 700 kvadratnih metara podnih obloga, donirano je više od više od 130 komada nameštaja za sedenje i lazy begova, devet televizora, 25 stočića, 10 lampi i više od 65 metara polica za knjige.
Chipsy kutke su dobili dom „Bosa Milićević“ u Subotici, domovi „Patris Lumumba“ i „4. april“ u Beogradu, studentski domovi „Prof.Živojin Ćulum“ u Novom Sadu i „Paviljon IV“ u Nišu, kao i domovi Studentskih centara u Kragujevcu i Čačku, površine po 50 kvadratnih metara.
Pored domova u Srbiji, i domovi „Bjelave“ u Sarajevu i „Nikola Tesla“ u Banja Luci su dobili svoje Chipsy kutke. Projekat je realizovan uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, kao i Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade kantona Sarajevo i Ministarstva prosvete i kulture Republike Srpske.
Kao deo kampanje lansirano je pet miliona Chipsy kesica sa osmesima na tržištima Srbije i Bosne i Hercegovine, a koje su ujedno bile i rekvizit za deljenje osmeha i pravljenje selfija. U okviru kampanje je sakupljeno više od 100 000 osmeha putem društvenih mreža Instagram i Facebook, kao i putem web sajtova.
Izvor: PR