Future is Now: Marketing i korporativne komunikacije u doba digitalne revolucije

, AKTUELNO

Na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, održana je danas konferencija o preduzetništvu i digitalnoj transformaciji pod imenom Future is Now.

Na drugoj po redu konferenciji, u organizaciji EKOF Media Group, govorili su predstavnici top menadžmenta najvećih kompanija u Srbiji.

Na poslednjoj panel diskusiji Marketing i korporativne komunikacije u doba digitalne revolucije govorili su:

– Mila Petrović, msg global solutions, Marketing Manager

– Jelena Zecar, Confulence Property Management – Executive Director for Marketing, Commercialization and Leasing

– Sonja Marić, Uniqa Osiguranje – Direktor marketinga i PR

– Jelena Martić, Henkel Srbija, Regionalni direktor marketinga

-Moderator je Tanja Tatomirović, Microsoft, Communications Lead CEE

Jelena Martić: “Digitalna revolucija je danas ustvari digitalna evolucija.”

Jelena Zecar: “Ako niste u digitalu vi ne postojite. Digital je nešto što je neminovno. Ukoliko želite da pronađete klijente, vi morate da pratite trendove.  Na digitalu vi morate da imate specifično rešenje za određeni kanal komunikacije, bilo da je to neka društvena mreža poput Facebooka ili Instagrama.”

Sonja Marić: “Kada je u pitanju tradicionalna delatnost osiguranja, Uniqa Osiguranje je među prvih pet na tržištu, ali kada su u pitanju digitalizacija i digitalna transformacija, Uniqa je na samom vrhu. Više od 60% naših klijenata još uvek preferira tradicionalno poslovanje, sa ličnim kontaktom, pre nego online komuniciranje. Digitalizacija sa druge strane znači i odsustvo fizičke komunikacije jedan na jedan.”

Future is Now predstavlja godišnji dogadjaj čija je osnovna misija podsticanje inovativnosti, proaktivnosti i preduzetništva mladih kroz njihovo informisanje o aktuelnim tehnologijama  i metodama u modernom okruženju najvećih kompanija u zemlji i regionu.

 

Marković Milica