Youth NOW

Završena prva škola preduzetništva za srednjoškolce na Fon-u

Projekat „GLOBALNA ŠKOLA PREDUZETNIŠTVA“ je realizovan ove jeseni između Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu i međunarodne studentske organizacije AIESEC. U periodu od 28. oktobra do 19. novembra 2017. godine, u prostorijama Istraživačko-razvojnog centra na Fon-u, na jednom mestu su se okupili: učenici srednjih škola na teriotoriji Beograda, studenti iz inostranstva koji su došli na volontersku praksu preko AIESEC-a, kao i predavači iz domaćeg sveta preduzetništva koji su učesnicima projekta pružali praktično znanje iz ove oblasti. Cilj ovog projeka je da mladi od početka budu upoznati sa timskim radom i vrednostima koje im to pruža, kao i sa rušenjem kulturnih barijera, širenjem internacionalizma i usavršavanjem engleskog jezika.

Kroz tri nedelje rada u timovima, interaktivnim radionicama i predavanjima, srednjoškolci su kreirali i realizovali svoje prve poslovne ideje. Svaki tim srednjoškolaca imao je svog tim lidera, studenta iz inostranstva, koji je bio pripremljen za vođenje tima kroz radionice koje su se održavale dve nedelje pre početka projekta. Na kraju projekta, od četiri poslovne ideje žiri je birao tim sa najboljom idejom,  dok su organizatori birali tim koji se najviše zalagao u toku celog projekta. Kao nagradu najboljem timu, AIESEC obezbeđuje besplatne volonterske prakse u inostranstvu već sledećeg leta.

Detaljan program projekta je detaljno objašnjen i prikazan u sledećoj tabeli kroz četiri nedelje:

  1. „Prvi korak ka uspehu“Igor Rakić – osnivač Škole Intelektualnih Veština
  2. ,,Organizaciona kultura“Lidija Vuletić– osnivač Škole mjuzikla Eudven
  3. „Razvijanje ideje i dobijanje zadataka“ – Projektni tim AIESEC organizacije
  1. „Ko je moj kupac“Nebojša Lazić, Start Labs – Istraživanje tržišta, targetiranje, načini atrakcije i servisiranje kupaca
  2. „Odnosi sa kupcima“Sofija Drecun, Vicert kompanija – Lead generation, demand generation, inside sales, koraci i alati kojima se dolazi do kupaca, povezanost marketinga i prodaje
  3. „Digitalni marketing“ Aleksandar Sinadinović, Sizmek kompanija- Digitalni marketing, društvene mreže, kampanje, advertajzing, brending – kreiranje kampanje i strategija
  1. ,,Prodaja“ – Dušan Cemović, RradiZaradi start up – Šta je prodaja, koliki je značaj prodaje, tehnike prodaje, ko je dobar prodavac, vrste pristupa, simulacije.
  2. „Biznis model“Neda Stevanović, MVP Workshops – Šta su biznis modeli i vrste, kako napraviti dobar biznis model.
  3. „How to Pitch“Ana Miličević, IRC FON – Šta je pitch, kako se sprema, vrste pitch-ovanja, primeri dobrih pitch-ova.

Takođe, tokom ove sedmice, održane su sve pripreme pred svečano zatvaranje projekta i prezentovanje timova i njihovih poslovnih ideja.

Zahvalnica Istraživačko-razvojnom centru od strane projektnog tima

Tokom tri nedelje projekat se održavao  u prostorijama Istraživačko razvojnog centra u večernjim terminima ponedeljkom, sredom i petkom. U saradnji sa STARTIT-om organizovale su se dodatne radionice na temu PR-a u preduzetništvu od strane medijskih partnera projekta među kojima su: YOUTHNOW, EDUTV, NETOKRACIJA I PRSPECTIVERS.

Među generalnim pokroviteljima projekta „GSE“ su: Fakultet organizacionih nauka, Istraživačko-razvojni centar fakulteta, STARTLABS i Lokalna kancelarija AIESEC-a na FON-u.

O AIESEC-u:

AIESEC je globalna mreža studenata koja razvija liderski potencijal mladih i pozitivno utiče na društvo. Prisustvom u preko 125 zemalja sveta, predstavlja najveću organizaciju vođenu od strane studenata. Svojim programima internacionalnih praksi i organizacijom edukativnih i društveno odgovornih projekata, pruža mladima jedinstvenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj.

Projektni tim Lokalnog komiteta AIESEC- na FON-u činili su:

Lana Radivojević – Menadžer projekta i programa

Mitar Bezbradica – Menadžer za odnose s javnošću i servisiranje delegata

Nikola Ristić– Marketing menadžer

Exit mobile version