Youth NOW

Legoman održao marketinški spektakl u Beogradu

U punoj sali Opera&Theatre Madlenianuma, čuveni Danac, Martin Lindstrom, je pred više od 400 delegata pokazao zašto se smatra marketing stručnjakom decenije. Bio je jedini govornik na prvom ARK Branding Symposiumu koji organizuje Udruženje Brend stručnjaka.

Tokom osmočasovnih predavanja, Martin je na svoj osobit način ispričao i preneo svoje znanje u nastupu koji se iščekivao skoro godinu dana. Slogan simpozijuma „Znanje koje možeš da upotrebiš“ je opravdao naziv, a gosti su u živoj interakciji imali priliku da čuju i vide najbolje primere iz prakse, kao i istinite primere dokumentovane u njegovom najnovijem bestseleru „Small Data“. Poseban osvrt je imao na vrednosti naše kulture, sa akcentom na 5 srpskih godišnjih doba i crni humor koji je za nas posebno karakterističan.

„Oko 400 ljudi iz regiona nije propustilo priliku da čuje i lično upozna jedno od najvećih imena brendiranja, iako se događaj održao u subotu, koju obično posvećujemo odmoru. To je najbolji pokazatelj da je naše tržište zrelo da iznese kvalitetne projekte i privuče najbolje svetske stručnjake“, izjavila je Miljana Nikodijević, idejni tvorac, menadžer projekta i jedan od osnivača Udruženja „Brend stručnjaka“.

Za ovog neobičnog ljubitelja Haribo bombona i WASA hrskavog hleba, strast prema velikim i prepoznatljivim brendovima ne jenjava. Osvrnuvši se na činjenicu da je sa 12 godina postao najmlađi zaposleni u kompaniji LEGO, objasnio je da su veliki brendovi i dalje veliki jer koriste one male, jedva okom vidljive, ali psihološki jasne tragove koji im govore kako biznisi moraju da se unapređuju i nastave da žive. Predstavnici kompanija Alma Quattro, Direct Media, I&F McCann i CARS Couching koji su prepoznali značaj ovog projekta, su istovremeno i pozdravili sve goste sa nadom da će im Martinova predavanja pomoći u daljim karijerama. Lindstrom je nakon događaja poneo samo pozitivne utiske, a dobrodošlica kojom je dočekan u Srbiji je na njega ostavila poseban utisak.

 

Fotografije: Nikola Ćirković

O samom organizatoru:
ARK Regional Branding Symposium je organizovan od strane Udruženja “Brend Stručnjaka” (Branding Experts Association – skraćeno BEA). BEA je neprofitno udruženje osnovano od strane profesionalaca iz oblasti marketinga i brending talenata čiji glavni cilj jeste kreiranje prvoklasnih projekata u Srbiji. Ovakvim događajima Udruženje mladim ljudima pokazuje da odlazak iz zemlje ne znači nužno i uspeh van nje.

Exit mobile version