Kompanija Nestlé sa svojim brendom NESCAFÉ 3in1, ponovo otvara vrata mladim talentima i drugu godinu za redom pokreće nagradni konkurs.
Nova NESCAFÉ 3in1 Generacija kreće 1. aprila, a mogu se prijaviti sve mlade osobe od 16 do 26 godina, koje će imati priliku da prikažu svoj talenat i da osvoje nagradu u iznosu od 2019 evra koju mogu iskoristiti za dalje usavršavanje.
Prošle godine se prijavilo 126 učesnika veoma raznovrsnih talenata, sa sakupljenih više od 78 hiljada glasova. Prvu generaciju su činili: dizajner Danilo Cerović, naučnice Olja Šovljanski i Irena Stolić, solo pevačica Sofija Stević, glumica Isidora Ristić, igrač američkog fudbala Tiodor Grujović, animator David Dubajić, balerina Katarina Zec, fotografkinja Olga Đurović i body painting umetnica Teodora Arsić.
Dobitnici su se složili da im je nagrada pomogla u daljem razvoju, ali i u dobijanju više samopouzdanja i vidljivosti. Prijatelji su im bili najveća podrška, te iskoristite ovu šansu i angažujte svoje drugare.
Jedna od dobitnica, naučnica Irena Stolić, istakla je da iako nije bila sigurna da će se prijaviti, jer nikada ranije nije javno nastupala, smatra da joj je to najbolja odluka.
„Sa osvojenom nagradom sam pokrila troškove patentiranja robota i očekuje me sajam nauke u Beču na kome ću predstaviti svoj rad“.
David Dubajić, animator, nadovezao se na Irenu i istakao: „Deo novca sam iskoristio za kupovinu table, a drugi deo nagrade planiram da uložim u svoj studio za animaciju, kako bih napravio svoj prvi animirani video‟.
Brend koji je voljen među mladima i simbolizuje socijalizaciju, druženje i zabavu, NESCAFÉ 3in1 ovim konkursom želi da osnaži i motiviše mlade ljude u Srbiji, jer smatra da je njima potrebna najveća podrška. Stoga poziva sve zainteresovane da podele sa širom publikom svoj talenat iz najrazličitijih oblasti (nauka, sport, umetnost) i dobiju priliku da osvoje 2019 evra za dalji razvoj svog talenta.
„Verujemo da u Srbiji postoji mnogo talentovanih kojima je potrebno da ih neko na vreme prepozna i pruži odgovarajuću finansijsku pomoć, kako bi razvili svoj potencijal. Zato nam je posebno drago što ćemo drugi put za redom dati priliku mladima da nam se predstave, da ih upoznamo i da nas osvoje svojim veštinama“ – izjavila je Sonja Šljivić, brend menadžerka NESCAFÉ 3in1 i dodala da smatra da je ovaj konkurs idealna prilika da mladi ljudi sa izrazitim darom ostanu u našoj zemlji, te da svojom energijom daju pozitivan doprinos svojoj okolini i inspirišu na promene.
Prijave traju do 27. aprila putem sajta www.nescafe3in1generacija.com, na kojem će u periodu od 1. maja do 1. juna, svi koji žele svojim glasom moći da podrže svoje favorite.
Svi ljubitelji NESCAFÉ 3in1 i NESCAFÉ 2in1 kupovinom ovih proizvoda, istovremeno pružaju podršku, jer se deo sredstava od prodaje ovih proizvoda direktno izdvaja za nagrade koje će biti uručene pobednicima konkursa.