Fenomen sneaker kulture zaludeo je ceo svet. Tenisice su izašle sa sportskih terena i postale statusni simbol. Bez obzira radi li se o aukciji, saradnji sa zvezdama ili običnoj kupovini u dućanu, patike dosežu vrtoglave cene koje mi rado plaćamo (u julu je jedan Kanađanin na aukciji dao 437,500 dolara za Nikeove “Moon Shoes” patike).
Na panelu “Sneaker Culture” na Weekend Media Festivalu saznajte zašto je za budućnost svakog businessa važno razumeti fenomen sneaker kulture. Zašto nam nisu više važne torbice, farmerke i jakne, nego samo patike? Ako želite da shvatite kako se stvara brend kroz društvene mreže, sneakers kultura je fenomen koji treba proučiti.
Na panel diskusiji će učestovati Andre Ljuština aka Croatian Stylea, vlasnik kolekcije patika vredne više od dva miliona dolara i osnivač Blitza, online trgovine s retkim i najtraženijim primjercima patika iz Los Angelesa. Pridružiće će mu se DJ i producent Tomo in der Mühlen, takođe poznat po svom jedinstvenom stilu te njegov kolega, Petar Radojčić Bizzo, DJ i kreativni direktor “True Sneaker Lovera”.
Weekend Media Festival ove se godine održava od 19. do 22. septembra i dovodi više od 150 predavača i panelista. Tokom tri dana preko 5000 učesnika iz svih zemalja regiona moći će da uživa u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana. Ovogodišnji novitet je Weekend Masterclass koji u najprestižniji hrvatski hotel, Grand Park Hotel Rovinj, dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claudea Bivera koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala.
Koje nas aktuelne medijske teme te zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.