- Dirljiva animirana priča o doživljajima male bumbarice Hane imala je više od 11 miliona pregleda u prvih 12 dana emitovanja.
- Novi viralni praznični video Erste Grupe, inspirisan je kredoom #verujusebe, a u njegovoj osnovi su univerzalne vrednosti ljubavi, drugarstva i podrške.
Da li ste znali da su, u magičnoj zemlji bumbara, svi nekada mislili da su im krila previše mala u odnosu na telo i da zbog toga ne mogu da polete? Hana, bumbarica, je rešila da je to neće sprečiti u nameri da sledi svoje snove i vine se u vazduh, u čemu joj pomaže njen najbolji drug Maks. Odgovor na to da li je glavna junakinja najnovijeg videa novogodišnje kampanje Erste Grupe uspela da ostvari svoj san, potražite u animaciji koja prikazuje moć istrajnosti, ljubavi i vere u sebe.
Hanine avanture možete pogledati na Fejsbuku, JuTjubu i Tviteru. Nakon prošlogodišnjeg prazničnog videa o ježiću Henriju, Hana donosi nastavak priče o vanvremenskim temama koje lako pronalaze put do srca. Kampanja koju je Erste Grupa pokrenula u svim zemljama u kojima posluje imala je na Fejsbuku više od 11 miliona pregleda u prvih 12 dana prikazivanja.
„Svetski uspeh koji smo postigli sa ježom Henrijem prošle godine prevazišao je sva naša očekivanja i jasno pokazao da princip #verujusebe ne poznaje granice. U ovom novogodišnjem videu uspeli smo da prenesemo poruku o našim ključnim vrednostima u novoj, veoma dirljivoj priči“, ističe Martin RadžabiRaset, direktor brend menadžmenta Erste Grupe.