TikTok je trenutno jedna od aplikacija sa najbržim rastom popularnosti u svetu. Zauzima mesto među prvih pet aplikacija koje se najviše preuzimaju. Popularnost ove društvene mreže je znatno porasla u prethodnih 12 meseci, a tokom perioda karantina verujemo da ste se svi oduševili ovom aplikacijom! TikTok je aplikacija koja se koristi za objavljivanje kratkih klipova u trajanju do 60 sekundi. Najpopularnija je među mlađom populacijom ali nudi raznovrsan sadržaj i svakim danom se razvija sve više. Video snimci su kraći i često se koriste sa filterima, dodatnom muzikom i podešavanjem brzine.
Čemu služi TikTok?
Mašta i kreativnost su presudni u kreiranju sadržaja. Znamo koliko je vrednost mimova danas važna i koliku moć oni imaju da pruže kulturnu vrednost i da uvode nove trendove. TikTok je glavni u prikazivanju mim sadržaja. Ovo je pravo mesto gde brzo i lako možete pokazati svoj talenat. Zbog svoje jednostavnosti i mogućstva kratkih video zapisa nam olakšava da nas ljudi brže primete. Čak su se i influenseri sa Instagrama i Youtuba premestili na TikTok. Aplikacija je idealna za reklamiranje vašeg brenda. Najbolja stvar kod ove društvene mreže je što svaki korisnik može da dosegne milione pregleda od ljudi sa drugog kraja sveta. S obzirom na ogromne mogućnosti ove aplikacije, odlična je stvar što se ona koristi i kako bi globalno značajne poruke došle do većeg broja ljudi. Pomaže o širenju i podizanju svesti o raznim socijanim pitanjima koja su od velikog značaja. Cilj TikToka je da želi da prenese stvarnost na najpribližniji mogući način, nasuprot Instagramu gde je sve postalo lažno i prepuno filtera. TikTok prikazuje ljude u mnogo prirodnijem svetlu i to je ono što se korisnicima sviđa. Ova aplikacija se sve više pokazuje kao izvor inspiracije na kojoj možete naučiti gomilu stvari. Od toga kako da napravite novu majicu od stare ili neki ukusan recept za ručak pa sve do toga kako da se javite dečku ili povećate svoje samopouzdanje. Ljudi širom sveta dele svoje priče, iskustva i trikove i time se zbližavaju jedni s drugima.
Pročitajte i: Zakon privlačenja – Istina ili zabluda?
Kako funkcioniše algoritam TikToka?
Što se tiče algoritma TikToka, kada se video unese TikTok ga prvo prikazuje manjem broju korisnika među popularnim video zapisima. Zatim algoritam meri koliko se vaš video gleda i koliko se lajkuje, deli i preuzima. Otprilike se čini da je odnos 1 lajk na 10 pregleda dovoljan da TikTok pokaže video većem broju korisnika. To vam daje mogućnost da vaš video dođe do većeg broja ljudi.
Neki od trikova koji će vam pomoći da postanete viralni:
Ukoliko želite da napredujete sa svojim TikTok profilom, bitno je da ga tehnički uredite. Važno je da imate profilnu sliku koja će vas predstavljati na način na koji želite. Takođe, možete dodati profilni video od 6 sekundi umesto fotografije. Dodajte svoju biografiju i gledajte da ona što više odražava vašu ličnost i da njom privučete ljude da vas zaprate. Ukoliko ste aktivni na Instagramu i Youtubu možete povezati svoje naloge sa TikTok nalogom. Ako želite da postanete viralni na TikToku morate da imate uređen profil koji će izgledati atraktivno drugim korisnicima. Potrebno je vreme i trud da biste dobili veliki broj pratilaca ali najbitnije je da ste konstantno aktivni. Aktivniji nalozi su više praćeni jer stalno nude novi sadržaj. Nikada niste sigurni koji video će odjeknuti i zato su veće šanse da postanete viralni ukoliko redovno objavljujete nove sadržaje. Ukoliko napravite samo 1 viralan video, samim tim će ceo vaš profil biti znatno popularniji. Važno je da budete jedinstveni i maštoviti, što je ideja originalnija to je veća šansa da će se ljudima svideti. Publika TikToka obožava humor i šaljive klipove, ukoliko ste duhoviti nemojte se ustručavati da podelite to sa drugima. Jedan od sigurnih trikova je da koristite popularne pesme. Pesme koje su zavladale TikTokom imaju neverovatno ogroman broj pregleda. Takođe, korišćenje hashtagova je jedan od odličnih načina za privlačenje većeg broja pratilaca. Odlična stvar je što TikTok ima stranicu za pretraživanje koja prikazuje sve trendove preko hashtagova. Tu možete naći dosta ideja i videti kakav sadržaj se ljudima dopada. Hashatagovi pomažu vašem sadržaju da dobije veću vidljivost. TikTok ima funkciju koja će vam omogućiti da izvedete duet sa nekim drugim korisnikom. Ova dva korisnika moraju međusobno da se prate kako bi imali tu mogućnost. Duet je video koji se prikazuje pored drugog tako da se gledaju oba istovremeno. Korišćenjem ove funkcije dosežete do većeg broja ljudi. I na kraju, učestvujte u TikTok izazovima! Uglavnom izazove stvara sam TikTok i njegova zajednica ali postoje i oni sponzorisani. Učestvovanje u izazovima će vas spojiti sa više korisnika i praćenjem trendova je veća verovatnoća da će se vaš video svideti većem broju ljudi. Bitno je da je vaš nalog otključan i da ste što aktivniji. Poslušajte ove savete, dajte sebi malo vremena i sigurno ćete videti napredak!
Pročitajte i: Kako prevazići i pobediti socijalnu anksioznost?
Pripremila: Sofija Bogosavljev
Izvor: thecampster.com