Youth NOW

Zanimanje novog doba – copywriter

U ovoj digitalnoj eri, internet je preuzeo primat u skoro svim sferama ljudskih života i zaokupirao pažnju publike. Način pisanja i plasiranja informacija se znatno izmenio, ali je sadržaj postao ključan i bitniji nego ikad pre. Tako je nastalo novo zanimanje – copywriter i od njih se očekuje da svojim pisanjem skrenu pažnju publici i pritom prenesu željenu poruku.

Copywriting predstavlja pisanje radi promovisanja proizvoda, usluge ili ideje. Postoje mnogi elementi koje treba uzeti u obzir pri pisanju, ali pre svega ono što kreirate mora da bude originalno i kvalitetno. Naime, moderni marketing je nezamisliv bez kvalitetnog copywritinga, jer je originalna i dobro osmišljena ideja osnov uspešne promotivne kampanje.

Copywriter se bavi osmišljavanjem:

Marketing je pretrpeo određene promene s obzirom na to da je danas pažnja uglavnom usmerena ka internetu. Zbog toga je neophodno posedovati određena znanja kako biste bili dobar copywriter. Kreatori sadržaja danas su veoma traženi na tržištu rada, jer je način na koji će poruka biti osmišljena i plasirana postao veoma bitan.

Pročitajte i: Da li znate kako su nastali smajliji?

Šta mora da zna svaki copywriter?

Pored engleskog jezika, potrebno je znanje iz oblasti kao što su:

Pročitajte i: A ko vas šiša za vreme epidemije?

Pripremila: Tamara Vejin

Izvori: samoobrazovanje.rs, www.it-akademija.com

Exit mobile version