Youth NOW

STEKNI ZNANJE ZA BUDUĆE ZVANJE ,,CHIPSY AGRO AKADEMIJA“ ZA FARMERE 21. VEKA

Beograd, 06. 2019. – Kompanija Marbo Product koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo, pokreće treću sezonu jedinstvene edukativne platforme ,,Chipsy Agro Akademija“. Agro akademija je namenjena studentima završnih godina Poljoprivrednog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Univerziteta u Novom Sadu, kako bi im omogućila praktična znanja u oblasti uzgajanja krompira po modelu najviših svetskih standarda koje kompanija PepsiCo primenjuje za potrebe proizvodnje brenda Chipsy.

„Održivi zasadi su za nas jedan od osnovnih prioriteta, zbog čega smo posvećeni ulaganju ne samo u lokalnu proizvodnju krompira, već i u znanje budućih poljoprivrednika, kako mi to volimo da kažemo farmera 21.veka. Ulaganje u mlade ljude i njihovo obrazovanje vidimo kao jednu od najvažnijih investicija, tako da će studenti uz mentorsku podršku i iskustvo eksperata agro tima kompanije Marbo Product, kroz Chipsy Agro Akademiju imati prilike da steknu znanje o celokupnom procesu u oblasti uzgajanja krompira u skladu sa najvišim globalnim standardima koji se primenjuju za potrebe proizvodnje brenda Chipsy“, istakla je Ljiljana Radosavljević, menadžer javnih politika i korporativnih komunikacija u kompaniji PepsiCo Zapadni Balkan.

U skladu sa okolnostima i u cilju prevencije zaštite zdravlja, ove godine koncept predavanja je prilagođen novim uslovima te će studenti imati prilike da slušaju posebno producirana video predavanja preko on-line platforme na koju će moći da se prijave. Nakon on-line nastave, studenti će imati priliku da pokažu svoju inovativnost u rešavanju studije slučaja, a oni koju uđu u uži krug biće nagrađeni diplomom Chipsy Agro Akademije i imaće priliku da se bore za praksu u kompaniji Marbo Product.

„Za naše studente je od izuzetnog značaja da imaju mogućnost sticanja uvida u najbolje poljoprivredne prakse, kao i da se upoznaju sa funkcionisanjem privrednog sektora. Srbija je zemlja sa potencijalom za razvoj koncepta održivih useva i znamo da je neophodna kontinuirana i direktna saradnja sa privrednim sektorom. Poljoprivredni fakultet u Beogradu je institucija koja je čitav jedan vek u sprezi sa privrednim sektorom, trudeći se da prati trendove, kako domaće, tako i svetske, i svojim studentima omogući da tokom svog akademskog razvoja dobiju i praktična znanja iz oblasti poljoprivrede i prehrambene proizvodnje”, izjavio je Dušan Živković, dekan Poljoprivrednog fakulteta u Beogradu.

Svi zainteresovani studenti informacije o prijavi u program mogu naći na chipsy.rs ili se direktno prijaviti na e-mail adrese za studente u Beogradu agrochypsy@agrif.bg.ac.rs i studente u Novom Sadu agrochipsy@polj.edu.rs

Tokom 11 godina svog poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, nakon akvizicije Marbo Producta, kompanija PepsiCo je investirala u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine. PepsiCo Zapadni Balkan se izdvojio kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica u regionu Zapadnog Balkana i to sa proizvodima Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud koji spadaju u omiljene brendove celog regiona i koji su postali deo globalnog PepsiCo portfolija. Lokalni portfolio su proteklih godina obogatili i svetski poznati PepsiCo brendovi: ovsene pahuljice Quaker i najpoznatiji tortilja čips – čuveni Doritos, a od ove godine kompanija je u BiH preuzela i distribuciju najvećih globalnih brendova u segmentu bezalkoholnih pića – Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton. Proizvodnja se odvija u dve fabrike – u Magliću kod Bačkog Petrovca i u Laktašima kod Banja Luke, dok prihod od prodaje i obim izvoza pokazuju rast iz godine u godinu.

Exit mobile version