Kompanija PepsiCo i ove godine pokreće globalni program kako bi pronašla nove mlade koleginice i kolege koji će unaprediti industriju hrane i pića, i dobiti priliku za dvogodišnji rad u ovom timu.
Beograd, 1. jun 2021. – Kompanija PepsiCo pokreće i ove godine, 4. put za redom globalni izazov za studente i diplomce „Dare To Do More“ (Usudi se da postigneš više). Cilj ovog programa je da najbolje kandidatkinje i kandidati iskoriste svoja znanja i budu inovatori u industriji hrane i pića, ali i da nastave da se razvijaju i stiču iskustvo u kompaniji PepsiCo. U okviru programa kompanija je u potrazi za dva kandidata koja će biti angažovana na pozicijama u sektoru komercijalnih finansija i u inženjerskom timu u fabrici Marbo Product u Magliću.
Program „Dare To Do More“ je takmičarskog karaktera i sastoji se iz nekoliko faza: studija slučaja, intervju, program mentorstva i veliko finale. Kroz studiju slučaja, učesnici imaju zadatak da osmisle najkreativnije rešenje i najbolji će biti intervjuisani za neku od otvorenih pozicija. Najinovativnija rešenja će biti prezentovana stručnjacima naše kompanije na velikom online finalu i ući će u izbor za zanimljive i vredne nagrade.
Osim ovog takmičarskog dela, najbolji studenti i diplomci iz Srbije imaće priliku da se priključe PepsiCo timu u trajanju od 2 godine i tako steknu iskustvo u ovoj globalnoj kompaniji.
„Kroz program „Dare To Do More“ primićemo dva kandidata na otvorene pozicije u sektoru komercijalnih finansija u Beogradu i našem timu inženjera u fabrici u Magliću. Ideja je da ih kroz dvogodišnji program izgradimo u buduće menadžere koji će biti spremni da preuzmu kompleksne zadatke i budu pravi ambasadori naše kompanije. Trudimo se da uspešno negujemo inicijative i sprovodimo projekte koji za cilj imaju promociju naše kompanije kao jednog od najpoželjnijeg poslodavca“, zaključila je Sanja Miladinović, Talent Aqusition menadžer u kompaniji PepsiCo.
Od prvog lansiranja „Dare to do more“ izazova u Srbiji, od ukupno devet polaznika ovog globalnog programa njih osmoro trenutno gradi svoju karijeru na različitim pozicijama u kompaniji PepsiCo. „Dare to do more“ takmičenje traje od 1. do 17. juna, a svi zainteresovani studenti i diplomci mogu pronaći više informacija na veb sajtu daretodomore.pepsico.com.
PepsiCo Zapadni Balkan
Tokom 13 godina svog poslovanja na tržištu Srbije i regiona, nakon akvizicije Marbo Producta, kompanija PepsiCo je investirala u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine. PepsiCo Zapadni Balkan se izdvojio kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica u Srbiji i regionu i to sa proizvodima Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud koji spadaju u omiljene brendove celog regiona i koji su postali deo globalnog PepsiCo portfolija. Lokalni portfolio su proteklih godina obogatili i svetski poznati PepsiCo brendovi: ovsene pahuljice Quaker i najpoznatiji tortilja čips – čuveni Doritos. Proizvodnja se odvija u dve fabrike – u Magliću kod Bačkog Petrovca i u Laktašima kod Banja Luke, dok prihod od prodaje i obim izvoza pokazuju rast iz godine u godinu. Pored investicija u proizvodnju i najviših standarda kvaliteta i bezbednosti hrane, posebna pažnja je posvećena ljudima, njihovoj edukaciji i osnaživanju. Zahvaljujući kontinuiranim unapređenjima uslova rada kompanija je već pet godina zaredom dobitnik priznanja Top Employer za poslovanje u Srbiji, i dva puta zaredom u Bosni i Hercegovini. Rezultati poslovne filozofije vidljivi su kroz odgovorno poslovanje i saradnju s domaćim partnerima i dobavljačima, kao i brojne inicijative za lokalnu zajednicu i zaštitu životne sredine kroz primenu savremenih tehnologija za smanjenje emisije C02, smanjenje potrošnje električne energije i vode, kao i povećanje % reciklažnog otpada.
Za više informacija posetite www.pepsico.rs.